Textové RPG, pravidla a způsob hraní

15. července 2016 v 16:57 | Admin
Pravidla a způsob hraní RPG - tohle je ten nejdůležitější článek, který si musíte přečíst předtím, než se pustíte do registrace a vůbec do samotného hraní. Nejdříve si projedeme to, jak bude probíhat způsob hry.

Způsob hry

Způsob hraní je velmi jednoduchý.
Jako první je důležité si uvědomit, že píšeme ve 3. nebo 1. osobě, jednotného čísla, času přítomného.
Vše, co se osobě děje a co si myslí píšeme do hvězdiček * a to, co říká, píšeme mimo ně (pokud někomu vyhovuje jiný způsob zápisu, nemám s tím problém)
Nejdříve napíšeme jméno naší postavy a za dvojtečku už to, co postava říká nebo dělá (na fóru se ukazuje, za koho hrajete, když jste přihlášeni, takže jméno před dvojtečkou psát nemusíte).
Teď uvedu pár příkladů toho, jak správně a jak špatně hrát.

Špatně:
Mike: *Po obědě jsem si šel dá šlofíka, ležel jsem v posteli a najednou dovnitř vtrhl můj kamarád Nick.* Proč mě budíš?! *Řekl jsem mu a hodil po něm polštář.*
- špatný čas

Správně:
Mike: *Přijdu do ložnice dobře nejezený a lehám si do postele, když v tu dovnitř vtrhne můj kamarád Nick* Proč mě budíš?! *Říkám mu a házím po něm polštář.*

Další důležitou věcí je také to, abychom nereagovali na to, co si druhá osoba myslí, pokud zrovna neumíte číst myšlenky, nevíte, co si ta druhá osoba myslí, pokud to přímo neřekne.

Jako další je ovládání té druhé postavy. Nikdy nemůžete osobu např. znehybnit, jak se vám zachce.

A nakonec reakce na vypravěče. Nesmíte obcházet to, co vám vypravěč hodí do cesty. Vypravěč dělá hru zajímavější a nemůžete ho jen tak ignorovat nebo jeho tvrzení měnit. Už vůbec se s ním nehádejte.

Pravidla

A teď už k samotným pravidlům.

1. Musíte poslouchat vypravěče a admina.
2. Je zakázáno zabíjet a ovládat druhé postavy, pokud o tom druhý hráč neví.
3. Nikdo není dokonalý ani všemocný. Vaše postava musí mít jak dobré stránky, tak ale i ty špatné. Zároveň nemůžete umět a vědět všechno.
4. Snažte se vyvarovat psaní do Non-RPG chatu. Tento chat je tu hlavně k domluvě na hře a ne k nesmyslnému povídání. Domlouvat na hře se můžete i přes ShoutBoard, který je přímo na fóru.
5. Párování ve hře není zakázáno a stejně jako je zde normální heterosexuální párování, je samozřejmě povolena i homosexualita a bisexualita.
6. Při hře používejte vulgarity pouze do jisté míry.
7. Pro hry s erotickým obsahem jsou určeny oddělené místnosti, které jsou zamčené a poskytne vám je admin. Nemohu však uhlídat, pokud bude někdo psát mimo tyto zamčené místnosti.
8. Pokud budete mít s někým problém nebo budou nějaké neshody s nějakým jiným hráčem, neřešte to s ním, ale s adminem.
9. Jestli sis přečetl/a všechna pravidla, pokračuj v registraci kliknutím na tečku na konci této věty.
10. Po odeslání a kontrole registrace vám přijde email o tom, že jste přijati a poté se můžete zaregistrovat na fórum.
11. Pokud se stane, že budete mít v odeslaném registračním formuláři nějakou chybku, upozorníme tě na to formou emailu.

Fórum

Poté, co vám bude schválena tato registrace a přijde vám email, že jste přijati, zaregistrujte se na fóru, aby jste mohli začít hrát. Do pole "Uživatel" vyplňte jméno své postavy.

Přečtl/a sis pravidla a chceš pokračovat v registraci?

ANO / NE

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Aki Aki | E-mail | Web | 21. prosince 2016 v 19:13 | Reagovat

Tvůj smysl pro humor se mi opravdu líbí! X'D